První potvrzení hosté

22.02.2011 20:34

 Jak jsme slibovali, pozvali jsme na jubilejní pátý ročník AnnaFestu spoustu zajímavých hostů, kteří mají co říct. Už dnes vám prozradíme první jména osobností, které na letošní AnnaFest určitě dorazí. Není třeba je příliš představovat... :-)

 

Daniel Fajfr

Ing. Daniel Fajfr M.Th. se narodil  8. března 1952. Je kazatel a od roku 2010 také předseda Rady Církve bratrské. Vyučuje předmět Evangelizace a učednictví na Evangelikálním teologickém semináři. Předsedou Rady Církve bratrské byl zvolen v květnu 2008 pro funkční období 2010-2013, předtím v Radě zasedal jako tajemník odboru pro evangelizaci. Roku 2009 byl zvolen prvním místopředsedou Ekumenické rady církví v ČR. Je ženatý a má tři dcery. Tohoto charismatického, milého a skromného člověka jste na AnnaFestu mohli potkat už v roce 2009, kdy měl přednášku o upřímnosti, na kterou většina účastníků dodnes vzpomíná. Letos nám kromě svého osobního svědectví řekne něco o falešných představách o Bohu.

 

rev. Jaroslav Kratka

"Především jsem hříšný člověk, omilostněný zástupnou obětí Pána Ježíše, za což jsem Bohu nesmírně vděčný. Jinak jsem luterský farář a mám na starosti farnost v Brně. Kromě práce v Tv Noe a částečně v Radiu Proglas, jsem předsedou občanského sdružení Slavkovská iniciativa smíření. Mým hlavním životním posláním, které jsem přijal snad už v dětství, je budování mostů mezi církvemi, ale také mezi všemi lidmi dobré vůle. To bylo také jedením z důvodů, proč jsem vstoupil do Vojenského a špitálního řádu svatého Lazara Jeruzalémského. Boží dobroty si užívám od roku 1947, jsem ženatý, manželka je odbornou učitelkou na Církevní střední zdravotní škole. Máme tři děti, jednu vnučku a bydlíme v Brně. Jo a rád spolupracuji se všemi, kteří nechtějí nečinně přihlížet jak se různé síly snaží vykořenit Evropu z její křesťanské tradice."

 

P. Jenda Balík

Stál u zrodu ADCM Praha a ADCŽM Nazaret, byl 11 let zodpovědný za pastoraci mládeže v pražské arcidiecézi. Působil též jako ředitel Sekce pro mládež ČBK. Nyní slouží ve farnosti Praha - Strašnice. Je členem tvůrčího týmu časopisu IN!. Je také autorem více knih pro mladé, např. „Máš na víc“.

 

 

 Další jména vám budeme průběžně představovat, těšte se! :-)